ER IS ALTIJD MEER TE ONTDEKKEN

De laatste updates in de wereld van online marketing en meer!

Even voorstellen… Wie is Diogo Voshol?

Diogo blog

Kom meer te weten over de nieuwste aanwist van Revisto! 

Na het afronden van zijn studie Small Business and Retailmanagement aan de Haagse Hogeschool ging Diogo Voshol specifiek op zoek naar een baan in de online wereld. Zo is hij in april 2019 bij Revisto ingestroomd als SEA-specialist (Search Engine Advertising), waarbij hij door middel van betaalde advertenties bij zoekmachines als Google, Yahoo en Bing ervoor zorgt dat de websites van onze klanten zo goed mogelijk online vindbaar zijn.

De digitale wereld is onvoorspelbaar en constant in ontwikkeling. Diogo: “Ik ben verantwoordelijk voor het campagnebeheer en zorg voor de best converterende online advertenties. De blijvende veranderingen in de digitale wereld houden mij iedere dag scherp om de beste oplossing voor onze klanten te vinden. Ik word daarin flink uitgedaagd; dat maakt mijn vak juist zo leuk.”

Een mooi voorbeeld van een succesvolle Google Ads campagne is die van Westland Partners. Diogo: “Hoe specifieker de zoekopdracht is, hoe groter de kans is op een (nieuwe) klant. Door slim en strategisch zoekwoorden te kiezen voorkom je torenhoge kosten en krijg je grip op het resultaat. Dagelijks volgde ik de ontwikkelingen in Google en stuurde ik bij waar nodig. Zo klommen we snel omhoog in de rankings en werd Westland Partners steeds zichtbaarder.” 

Bij Google zijn er vrijwel dagelijks nieuwe ontwikkelingen en innovatieve oplossingen te ontdekken. Diogo: “Een belangrijke opkomende trend is het gebruik van ‘Voice Search’. De consument zoekt steeds meer door simpelweg zijn vraag of zoekopdracht aan een ‘’slimme speaker’ te stellen. De grote vraag voor mij is hoe dit zich de komende jaren ontwikkelt en wat het effect is op de Google Ads. De verwachting is namelijk dat in 2020 dertig procent van de zoekopdrachten wordt gedaan zonder scherm!”

TIP! van Diogo

Succesvol online zichtbaar zijn wordt niet alleen gerealiseerd door enkel het inzetten van SEA en/of SEO. Een synergie tussen álle kanalen die worden ingezet binnen de customer journey zorgen voor online succes. SEA en SEO zijn daar een belangrijk onderdeel van. Uiteraard helpt ons Revisto Team daar graag bij! 

Meer over Diogo:

  • Is druk op zoek naar een huis om samen te gaan wonen met zijn vriendin
  • Heeft ervaring op marketinggebied opgedaan bij verschillende grote en kleine bedrijven.
  • Is regelmatig te vinden in de sportschool voor ‘een beetje’ krachttraining
  • Kijkt graag series en is een filmliefhebber.

Ook meer uit online marketing halen? En ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Neem dan contact op met Diogo of een van de andere online specialisten van Revisto.

Gerelateerde blogs

Nieuwste Aanwinst: Lorenzo

Nieuwe Junior Online Marketeer: Lorenzo Hallo allemaal, mijn naam is Lorenzo de Graaff en sinds vandaag werkzaam binnen team Revisto. In deze blog wil ik mijzelf even voorstellen.   Over mij Ik...
Lees meer

HBO Stage Online Marketeer

HBO Stage Online Marketeer VACATURE STAGE ONLINE MARKETING (HBO) Daar hebben we iemand voor nodig die analytisch is en kennis wil opdoen in content-optimalisatie, SEA, SEO en Social media. Online ontwikkelingen gaan...
Lees meer

Online Marketing Specialist

Vacature: Online Marketing Specialist gezocht! Online Marketing Specialist bij Revisto Online Marketing Wij zijn op zoek naar een creatieve en enthousiaste Online Marketing Specialist om ons team van SEA- en SEO-specialisten verder...
Lees meer